Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Take a chance...

Don't let the chance go...


Την Παρασκευή η καθηγήτρια του Δίκαιου με ενημέρωσε σχετικά με το πρόγραμμα για το Ευρωκοινοβούλιο Νέων (European Youth Parliament) και για όλες τις διαδικασίες που απαιτεί η συμμετοχή μου στον ενχωριο διαγωνισμό και η πρώτη φάση για την επιλογή των Ελλήνων εκπροσώπων...

Εμένα, την Ιφιγένεια, την Μαριαλένα, τη Δανάη και τον Γιάννη.


Πω.... τι κάνω; Δεν είναι ημερολόγιο αυτο. Δεν υπάρχουν συναισθήματα, μόνο σκέψεις...Δεν έχει θέση εδώ. Δεν έχει νόημα να "προσπαθω" να γραψω όμορφα και μεγάλα λόγια... Αν μου βγαινει γραφω, αν οχι απλα δεν ασχολουμαι.... Απλα ήθελα να πω οτι για ακόμα μια φορά η ευκαιρία έφυγε μ'εσα απ τα χερια μου όμως θα αρπάξω ότι έχει μείνει από αυτή και θα ρουφήξω ότι μπορει να προσφέρει...

Θέλω ν γραψω ένα τραγουδι όμως δεν μπορώ να γραψω στίχους χωρίς μουσική... Θέλω μια μουσική για να γράψω... Θέλω να εκτονωθώ κάπου...
Ουτε καν για την Α (Σ) και το πώς την έκανα να νιωσει ασχημα δεν μ ερχεται να γραψω... τι έχω πάθει;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Moments 'til magic arrives...