Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

I want....

Mια λίστα με πράγματα που θέλω να κάνω στην άχρηστη ζωή μου. Εμπειρίες που θέλω να ζήσω, ευχές που θέλω να πραγματοποιηθούν, καταστάσεις που θέλω να βιώσω μνήμες που θέλω να κερδίσω. Τα ΘΕΛΩ μου στο παρόν για το παρόν και το μέλλον.



1.       Να πάω στην Αθήνα όπου θα περάσω πανέμορφες μέρες με εκείνη και θα θυμάμαι το πόσο όμορφα πέρασα για πάντα.
2.       Να πάρω το προφίσενσι
3.       Να πάρει το Λόουερ
4.       Να βγάλω 19
5.       Να βγάλει 18
6.       Να γίνουμε βιολόγοι
7.       Να βρω κοπέλα από Θεσσαλονίκη καμιά ώρα. Επιτέλους δηλαδή. Ψυχή έχουμε και εμείς.
8.       Να βρει αγόρι από Αθήνα που να την αγαπάει.
9.       Να κρατήσω τους φίλους μου και ποτέ να μην τους πληγώσω
10.   Να γράψω ένα τραγούδι εδώ και τώρα. Να βγάλω στίχους, να εκτονωθώ.
11.   Να μην χρεοκοπήσει η χώρα
12.   Να βγούμε από τα σκατά (μαλακισμένο word γιατί δεν έχεις το «σκατά» στο λεξικό σου;)
13.   Να πάω στο EYP και να κερδίσω ότι μπορώ ως αναπληρωματικός αφού δεν είμαι αρκετά τυχερός και ικανός να πάω ως κανονικός συμμετέχων.
14.   Να έρθουν οι Πάραμορ στην Ελλάδα (βλαμμένο πρόγραμμα -.- )
15.   Να συναντήσω όσους δεν είχα ακόμα την τιμή να γνωρίσω από κοντά γιατί μπορεί π.χ. να μένουν Άρτα λέμε τώρα
16.   Να κάνω ελεύθερη πτώση
17.   Να χιονίσει
18.   Να πάω σινεμά
19.   Να δω το V for Vendetta με τα κορίτσια και τον Δημήτρη ή με την Σ και τον Ν (ή και χωρις αυτόν)
20.   Να έχω γράψει 100% στα μαθηματικά κατεύθυνσης
21.   Να γράψω ανάλογα και σε άλλα μαθήματα σχολείο ή φροντιστήριο
22.   Να κάνω καινούργιες γνωριμίες και καινούργιους φίλους
23.   Να διαβάσω ΤΜΙ
24.   Να διαβάσω Vampires Academy
25.   Να διαβάσω Έραγκον, Πόλεμο της Τροίας, Δισεκατομμυριούχοι κατά τύχη, Λόγο του Βασιλιά, Αλχημιστή…
26.   Να διαβάσω Death Note
27.   Να φτιάξω το λαπ τοπ μου
28.   Να αυξήσω τις οικονομίες μου
29.   Να τελειώσω τα αγγλικά ώστε να βρω χρόνο για γυμναστική
30.   Να βρω το κουράγιο για να πάω στον Θαλή και να μην κολώσω
31.   Να βρω τη δύναμη να κατανοήσω το ότι θα γράψω χάλια (δεν ελπίζω τίποτα άλλο)
32.   Να αποκτήσω καινούργια ρούχα
33.   Να γελάσω
34.   Να μάθω Ιαπωνικά και Σουηδικά (πιο πολύ Ιαπωνικά)
35.   Να ανοίξω καφετέρια (ο Θεός να την κάνει) με την Σ
36.   Να βρω φίλους στο σχολείο (αν και επιβιώνω…)
37.   Να πάω ταξίδι στο εξωτερικό (Λονδίνο κατά προτίμηση)
38.   Να ζήσω με ξένους (Ευρωπαίους για λίγο διάστημα, για εμπειρία)
39.   Να ξεκαθαρίσει ο Μ τι θέλει και τι δεν θέλει αλλά και να μην το κάνει οκ, δεν σκάω για αυτόν
40.   Να ξαναδώ μια παλιά μου συμμαθήτρια που μάλλον ήμουν ερωτευμένος μαζί της, να δω πώς και πού βρίσκεται
41.   Να είναι καλά ο παππούς μου και να μην έχει καρκίνο
42.   Να βρει ο θείος μου δουλειά στη Γερμανία
43.   Να μην χρειαστεί να φύγουν τα ξαδέλφια μου
44.   Να παλέψω για κάτι… βαρέθηκα να μην μπορώ να κάνω τίποτα
45.   Να ομορφύνω γιατί έχω κόμπλεξ
46.   Να γράψω το βιβλίο μου
47.   Να γράψω τα κόμικς μου
48.   Να ακούσω ένα τραγούδι που θα με εμπνεύσει, θα με πορώσει, θα με κάνει να νιώσω κάτι έντονο
49.   Να μάθω πιάνο
50.   Να μην έχω να διαβάσω και να έχω περισσότερο χρόνο για να περνάω όμορφα με τους φίλους μου
51.   Να τα φτιάξει η Ο μ τον Μ
52.   Να βρει γκόμενο η Χ (γιατί δεν αντέχω να μοιράζομαι τον τίτλο του μπακουριού)
53.   Να ανοίξει το Πότερμορ
54.   Να πάω Αθήνα (αξίζει να το πω και δεύτερη φορά)
55.   Να ακούσω ότι κάποιος κάπου είναι ένα outcast και δεν έχει κόμπλεξ για αυτό και μας θέλει να αγαπάμε ότι είμαστε
56.   Να γνωρίσω κάποιον/α γκόθικ
57.   Να γίνω Οτάκου
58.   Να έρθουν τα Χριστούγεννα και να έχουμε πάντα χειμώνα
59.   Να δω από κοντά τους αγαπημένους μου ηθοποιούς και συγγραφείς και να βγω φωτογραφίες μαζί τους
60.   Να γίνω youtuber

Δεν μου έρχεται τίποτα άλλο…



2 σχόλια:

Χρύσα:) είπε...

52..... ΜΠΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ έλεος, ρεζίλια δες! xD

Beedle είπε...

Ναι ρε! Θελω να εχω μονο εγω το δικαιωμα να παραπονιεμαι για την μπακουρια μου!

Moments 'til magic arrives...