Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Smells like Winter :')


Καλό μήνα σε όλους!
Ευτυχισμένο χειμώνα everybody :) :) :)

Βρισκόμαστε 10 λεπτά μετά την είσοδο στον πιο αγαπημένο μου μήνα, τον Δεκέμβριο! Αλήθεια, δεν ξέρετε πόσο με χαροποιεί το /12 που θα χρησιμοποιώ για τις επόμενες 31 ημερες!

Δεν με νοιάζει αν αρέσει στους περισσότερους ανθρώπους το καλοκαίρι,  οι ζέστες, ο ήλιος, τα κοντομάνικα πανέμορφα μπλουζάκια τους και οι κοντές βερμούδες που τους κολακεύουν.  Δεν με ενδιαφέρει  που οι άλλοι με κοίταξαν λοξά και η Βαγενά δυσανασχέτησε, που φάνηκα πάλι το outcast της τάξης. Γιατί δεν ξέρω ειλικρινά για πιο λόγω προτιμούν το καλοκαίρι (ή ακόμα την άνοιξη όπως είπαν μερικοί συμμαθητές μου) από την ομορφότερη εποχή του χρόνου. Από το ρεσιτάλ κομψότητας και τα χρώματα  στις αποχρώσεις του γκρίζου που μας προσφέρει ο χειμώνας.

Μπορεί να είμαι σκοταδιστής. Μπορεί να είμαι πεσιμιστής. Άλλωστε λατρεύω το τρίπτυχο μαύρο/λευκό-σκοτάδι-κρύο. Αν το να σου αρέσει το όμορφο και το γλυκό όπως είναι ο χειμώνας τότε ναι, είμαι ότι θέλετε, δέχομαι τις κατηγορίες, δηλώνω ένοχος.

Αλλά πώς να αντισταθώ στις δεκάδες αισθητικές απολαύσεις του χειμώνα; Είναι ανεπανάληπτες. Πάντρεμα των δύο αμέσως πιο αγαπημένων μου εποχών, του φθινοπώρου και της άνοιξης, ζευγάρωμα του ψύχους και της ζεστασιάς, κάτω από τις κουβέρτες και δίπλα στη φωτιά. Σοβαρά, είναι καλύτερη η αίσθηση που σου προσφέρει να είσαι με το κοντομάνικο στο σαλόνι με ανοιχτό το κλιματιστικό ενώ έξω σκάει ο τζίτζικας και στην τελική βλάπτεις το περιβάλλον και πληρώνεις από το να είσαι κουλουριασμένος με καλτσούλες δίπλα στο τζάκι, με φίλους ή τον/την αγαπημένο/η σου και έξω να χιονίζει και να  φυσάει ενώ εσείς βλέπετε ταινία ή διασκεδάζετε;

Αν απαντήσατε «ναι» στην παραπάνω ερώτηση, βρίσκεστε σε λάθος ανάρτηση…  Γιατί εδώ γιορτάζω τον ερχομό της ομορφότερης, εκ των ομορφότερων, εποχής που θα έχω ζήσει. Επειδή σαν να μην έφτανε που ο χειμώνας είναι από μόνος του πεντάμορφος, τρυφερός και με μοναδική αυστηρότητα απαλός, φέτος αναμένεται να είναι και ιδιαιτέρως ενδιαφέρον. Φέτος θα ζήσω τον καλύτερο χειμώνα της εφηβικής ζωής μου. Φέτος θα χαρώ πράγματα που μου στερήθηκαν, φίλους που δεν έζησα, αγάπες που δεν γνώρισα.

Αχ, θέλω να τραγουδήσω στους ψυχρούς δρόμους, να το φωνάξω, να γελάσω, να πανηγυρίσω. Και γιατί όχι; Μου αξίζει. Και όσα έρχονται θα τα ρουφήξω, θα τα μοιραστώ με άλλους και θα τα θυμάμαι για πολύ καιρό…  Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, να πω σε ποια πράγματα αναφέρομαι. Ίσως τα παρουσιάσω σε κάτι σαν ανασκόπηση του χειμώνα, τον Φεβρουάριο, ίσως κάνω αναρτήσεις για το καθένα ξεχωριστά.. Δεν ξέρω, θα δείξει. Όμως θα περάσω καλύτερα απ όσο πέρασα όταν πήγα στην Αυστρία, περισσότερο απ όσο όταν είχα πάει με τους τότε καλύτερούς μου φίλους σε 2-3 χιονοδρομικά, περισσότερο απ όσο όταν έλεγα «χρόνια πολλά κολλητέ» και δάκρυζα από χαρά. Είναι τόσα πολλά τα ευχάριστα που πλησιάζουν καθώς περνούν οι μέρες, οι χαρές που αναμφιβόλως θα οδηγήσουν και άλλες σταγόνες πλημμυρισμένες από ευτυχία να κυλήσουν στα βλέφαρά μου. Ανυπομονώ να αντικρίσω στροβιλιζόμενες πάλλευκες νιφάδες χιονιού, κεντημένες με ανεπανάληπτα μοτίβα, κάθε μια τους διαφορετική από αυτή που στριφογυρνάει ένα εκατοστό πιο πέρα. Να κοιτάξω τον ουρανό πάνω απ το κεφάλι μου και όσο μαύρα είναι τα μαλλιά μου, τόσο άσπρη να είναι η ατμόσφαιρά στους αιθέρες.

Σας κούρασα; Και ούτε τα μισά από τα θαύματα της χειμωνιάτικης φύσης δεν έχω περιγράψει, όμως πιάσατε το νόημα. Άλλωστε, είναι αναρίθμητες οι μικρές καθημερινές ομορφιές της εποχής στην άκρη του χρόνου. Και όταν κανείς έχει και τα γενέθλια του μόλις πέντε μέρες πριν την υπεροχότερη μέρα του κόσμου, ξεχωριστή για κάθε άνθρωπο που μπορεί να αγαπήσει και να αγαπηθεί ανάμεσα στις άλλες 364, όλα φαίνονται από ένα πιο χρυσαφένιο πρίσμα.

Δυστυχώς, όπως λένε, τα ευχάριστα πράγματα περνάνε πιο γρήγορα, ο χρόνος κυλάει και είναι αλήθεια ότι όσο κρύο και αν κάνει το χειμώνα το ποτάμι των ωρών, δεν σταματάει να κυλάει ποτέ. Αυτό που εμείς μπορούμε να κάνουμε είναι να κολυμπήσουμε κόντρα στο ρεύμα, δηλαδή να βραχούμε όσο περισσότερο γίνεται στα νερά του, να ζήσουμε όλα όσα μας προσφέρονται γιατί δεν θα μας δοθεί ξανά  η ευκαιρία, ποτέ δεν θα γυρίσουν πίσω οι εμπειρίες μας. Επομένως, ευχηθείτε στους φίλους σας καλό χειμώνα, γιατί από εμένα έχετε το μεγαλύτερο κατευόδιο, και have fun ;) 


2 σχόλια:

Dark Princess είπε...

Και να μην αρεσε σε καποιον ο Χειμωνας...ειμαι σιγουρη οτιτον λατρεψε μετα την αναρτηση σου....
Θα συμφωνησω μαζι σου με ολη μου την καρδια ...Ειναι υπεροχη εποχη....Για να πω την αληθεια ειμαι αναμεσα στο Φθινωπορο και τον Χειμωνα...Ο χειμωνας ομως εχει τοσα παραπανω πραγματα να χαρει κανεις..:)
Και αυτο με το τζακι καιτην κουβερτα ειναι απο τις πιο-αν οχι η πιο- αγαπημενη μου συνηθεια απο οταν ημουν τοσο δα...
Μπορει να μην εχουμε τζακι σπιτι μου....αλλα θα εχω στο δικο μου σπιτι!!
Αυtα λοιπον απο εμενα αγαπητε μου..Ευχομαι να ζησεις τα πραγματα και την ζωη οπως εσυ θελεις,να εισαι εσυ αφεντης της ζωης σου..γιατι κυλααει γρηγορα και αν προσπαθουμε να κανουμε συνεχεια πραγματα για να ικανοποιησουμε μονο τους αλλους...τοτε χανουμε την δικια μας ζωη και οταν το καταλαβουμε θα ειναι αργα....
Να εχεις ομορφες διακοπες..:)
Και καλο Χειμωνα...<3

Beedle είπε...

Ατομα π δεν αγαπουν τν χειμωνα δν συχναζουν στο μπλογκ μ :ΡΡΡΡ (ισως μια που περνιεται για κολλητη μ και τ ονομα της αρχιζει απο Χ και τελειωνει σε ΟΥΛΑ (βρισε) )

Εγω αγαπω πιο πλ τν χειμωνα!!! Ε, ειναι κ τα γεννε8λια μ :Ρ Μα... ειναι δυνατον? πηγαν κ κα8ιερωσαν τ Χριστουγεννα 5 μερες μετα τ δικα μ γεννε8λια, για να επισκιασουν το πραγματικο μεγαλειο! Τστστστσ

Ναι, να βαλεις τζακι! Ειναι πλ ρομαντικο *.*

Να εισαι σιγουρη, θ ειναι πανεμορφες!
επισης ;)

Moments 'til magic arrives...